Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
poniedziałek, 24 grudnia 2012

[FANCAFE][♥J· DIARY] 121223 PPABABAMPPAPPAPPABAM♥


           Cześć!!! Kochani~~~~~!!!! Wiecie jaki mamy dzisiaj dzień?~~~
Dzisiaj mija ★200 od moje debiutu★!!!!!! PPABABAMPPAPPAPPAPPAPPABAMPPAMPPABAM♥
To jest naprawdę, naprawdę niesamowite. To już 200 dni..
Również, jestem szczęśliwa, mogąc być z fanami w tym dniu!!!!
Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa. HEHE



TADAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tort jest bardzo, bardzo piękny, prawda? ㅠㅠ♥

Chciałabym stworzyć serce ze wszystkich listów i prezentów, jakie dostałam od fanów
 i zrobić mu zdjęcie, ale…
Mam za mało miejsca….ㅠㅠ
Dostałam także biały tort od młodszego fana. Jest bardzo ładny!!!!!!
Jestem taka wzruszona…ㅠㅠ
Kolejny tort, który dzisiaj dostałam jest taki różowy różowy. Prześliczny..ㅠㅠㅠ 

Dziękujęㅠㅠㅠㅠ Kochaniㅜㅜ♥ 

Znowu poczułam, ze moi fani są najlepsi.. 

Dodawać mi otuchy w tak zimną pogodę…
Zawsze, gdy słyszę prawdziwe okrzyki zagrzewające do Walki... Jesteście najlepsi..
Jestem bardzo wzruszona przez listy…!!!! 
Jesteśmy razem już od 200 dni! Ale nie chcę być razem z wami tylko przez następne 200! 
Od teraz mam nadzieję stworzyć mnóstwo wspomnień! 
Bądźmy razem tysiąc lat, 10 tysięcy lat, 
100 tysięcy lat w przyszłości!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^0^!!!!!!!!!


PS Jak wam się podoba główne zdjęcie fancafe? następnym razem narysuję ładnej!!

BBYONG♥


Źródło: Juniel @ fancafe 
Angielskie tłumaczenie: junielmy @ tumblr 
Utworzone przez: kinnieluv @ Juniel Poland (polskie tłumaczenie)

0 komentarze:

Prześlij komentarz