Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
czwartek, 11 lipca 2013

[FANCAFE][♥J· DIARY] 130711 Banillalalalalala❤




Dzisiaj już nasz 400. dzień❤
To niesamowite, no nie?
W sumie, nie jestem dobra w liczneiu dni
Nie powinnam podsłuchiwać rozmów Banila, ale
Wszystkiego najlepszego z okazji naszego 400. dniaaaaaaaaaa ^______^
Dzisiaj poszłam oddać krew. W związku z ty, że to nasz 400. dzień, z dumą oddałam 400ml swojej krwi. Ke.
Tak naprawdę, to skłamałam. Ke
Serio chciałam tyle oddać!
I Poszłam do centrum krwiodawstwa i się okazało, że mogą mi pobrać do 400ml^^
 400. dzień wydaje się być dobrym dniem. Czuję się podwójnie szczęśliwa❤
Pokażę dowód w postaci certyfikatu z centrum! Hihi
Kiedy byłam sama, myślała o milionach rzeczy, które chciałabym powiedzieć, ale…… Keke
W każdym razie, dziękuję bardzo, bardzo bardzo, moi Banilla za bycie przy mnie i słuchanie moich piosenek przez te 400 dni.
Będę ciężko pracować nad moją muzyką!
To wspaniałe, że zawsze mam w Was oparcie.
Dziękuję❤Kocham Was❤



Tłumaczenie: kinnieluv
Angielskie tłumaczenie: MYjuniel @ tumblr
Źródło: fancafe

0 komentarze:

Prześlij komentarz