Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
wtorek, 30 kwietnia 2013

[NEWS] 130429 Juniel opisuje swojego wyjątkowego idealnego "Pięknego Chłopca"


Juniel poruszyła fanów swym opisem idealnego mężczyzny.

28 Kwietnia, nadawany przez MBC program "Section TV" wypuścił klip promujący comeback Juniel z "Pretty Boy".
Po wstępie ujawniono, iż jej ideałem są słodcy chłopcy, Juniel powiedziała, "Lubię  chłopców z ładnym głosem", kontynuowała, "Jego usta muszą być troszkę pełne, lubię też chłopców którzy są  mili i kochani w stosunku do mnie."
Reporter zapytał ją dlaczego usta są ważne. Juniel odpowiedziała, "Myślę ,że to dlatego, że moje usta są wąskie."

Dziennikarz zasugerował komika Yoo Min Sang (z którym Juniel w teledysku do "Pretty Boy" całuje watę cukrową) jako jej ideał. Juniel dowcipnie odpowiedziała, " Nie mam pewności, ponieważ jeszcze nie poznałam dobrze jego głosu."


Tłumaczenie: SooYoo
Źródło: allkpop

0 komentarze:

Prześlij komentarz