Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
niedziela, 28 kwietnia 2013

[NEWS] 130426 Juniel opowiada o swoim idealnym "Pięknym Chłopcu"


Temat jej comeback'u po raz pierwszy poruszono z wywiadzie dla 'My Dialy'. "Tym razem naprawdę chciałam zmienić swój wizerunek. Śpiewałam tylko smutne piosenki na scenie, więc  dużo ludzi widziało mnie jako 'smutną dziewczynę' lub  'dziewczynę z depresją'. Chciałam pokazać ludziom słodki, wesoły wizerunek, który pasuje do mojego wieku oraz osobowości. Ponad wszysto chciałam pokazać ludziom swój promienny uśmiech."

Mówiła rózwnież, "Lubię kwiaty wiśni. Wraz z moją mamą chodzimy je oglądać każdego roku. Napisałam nawet piosnkę o kwiatach wiśni. Jest umieszczona na albumie, który wydałam w Japonii. Naprawdę lubię góry. Moim hobby jest wspinanie się po nich. Kiedy nie trenuję  lub  gdy nie pracuję nad muzyką, idę po wspinać się wraz z przyjaciółmi. Jeżeli nie, to po prostu  wyleguję się w domu."

W jej najnowszej piosence "Pretty Boy", wyznaje "Tak naprawdę, moim ideałem nie są piękni chłopcy. Dopiero, kiedy dano (pięknemu chłopcu w moim teledysku) okulary i zrobiono mu loki, byłam w stanie się skupić. Myślę, że piękni chłopcy, jak ci przedstawieni w mojej piosence również są uroczy.  Kiedy śpiewam, jestem szczęśliwa. Utwór "Date", który sama skomponowałam pochodzi w stu procentach z mojej wyobraźni. Mam nadzieję, że tak będzie kiedy będę miała chłopaka."

Gdy zapytano o jej ideał mężczyzny, Juniel wybrała aktorów Song Joong Ki oraz Lee Sun Gyun, wytłumaczyła, "Moim ideałami są czarujący, klasyczni dżentelmeni, tacy jak Song Joong Ki i Lee Sun Gyun. Myślę, że byłoby wspaniale, gdyby mój ideał miał w sobie trochę klasycznego uroku. Gdyby śmiał się zawsze beztrosko, ale z drugiej strony żarliwie pracował, lub gdyby nosił jeansy, a z drugiej strony pokazywał stosowny strój, byłoby naprawdę super. Do tej pory pojawiali się ludzie, którzy pukali do mojego serca i wychodzili, ale kiedyś prawdziwa miłość przyjdzie prawda ? Prawdziwa miłość jest wtedy, gdy jesteś szczęśliwy patrząc na osobę, którą kochasz. Nie jest to miłość, kiedy wystarczy spojrzenie na nią, a ty uśmiechasz się radośnie?"


Tłumaczenie: SooYoo
Źródło: My Daily +allkpop

0 komentarze:

Prześlij komentarz