Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
piątek, 24 maja 2013

[FANCAFE][♥J· DIARY] 130517 Moi Banilaㅠㅠㅠㅠ


Witajcie, moi Banilla?

Przepraszam za to, że nie napisałam nic od comebacku. Jestem cały czas zajęta, w porównaniu do poprzednich albumów ㅠㅠㅠㅠㅠ

Ale jest to dowód, że tak bardzo mnie wspieraliście ♥ Chociaż jest trochę ciężko, jestem szczęśliwa i zadowolona ^0^ Wiecie, że zawszę jestem Wam wdzięczna?

Co jest bardzo, bardzo interesujące, mój ulubiony smak jest wanilia?ㅋㅋㅋㅋㅋ Więc mój balsam, pomadka, odżywka, wszystko pachnie wanilią. Na dodatek moje świece są lawendowo-waniliowe…ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Do tego mój fanklub nazywa się Banilla…. Bardzo mi się podoba >__< ♥

W związku z tym, że ostatnio bardzo lubię kapiele, poszukuję soli do kąpieli o waniliowym zapachu.. ㅋ Nie jest to zadziwiająco niezwykłe? bbuing

Tymczasem, ‘Słodka Juniel’ będzie ciężko pracować z ‘Pretty Boy’. Moi Banilla.. Wspierajcie mnie mocno. Czuję się świetnie, bo coraz więcej fanów przychodzi mnie oglądać. W przyszłości pojawiajcie się liczniej i liczniej ㅜㅜㅜ Ostatnimi czasy ciężko pracuję nad zapamiętywaniem Waszych imion♥

Słyszeliście?~

Nie przestawajcie mnie wspierać, moi uroczy fani.

Kocham Was, moi Banilla,




Tłumaczenie: kinnieluv
Angielskie tłumaczenie: MYjuniel @ tumblr
Źródło: fancafe

0 komentarze:

Prześlij komentarz