Copyright © Juniel Poland
Design by Dzignine
czwartek, 2 maja 2013

[NEWS] 130502 Juniel uważa, że wyjawienie przez idola, iż jest on w związku sprawia fanom ból




Juniel powiedziała co myśli o idolach którzy upubliczniają swoje związki.

We wstępie, podczas wywiadu z "Ilgan Sports", została zapytana co myśli o wyjawianiu przez idoli swoich związków . Odpowiedziała, “Myślę ,że trzeba naprawdę kochać by to uczynić. Żeby oddać miłość zdobytą od fanów. Wierzę że miłość jest we mnie, lecz jestem przeciwniczką upubliczniania związków przez idoli. To za bardzo boli. Jeśli wyjawisz światu miłość do kogoś, fani zostaną zranieni, gwiazdy zostaną zranione, i jedyne co pozostanie to ból. Jeżeli wyjdę za mąż, pozostanie to tajemnicą.”

Na temat jej ideału, powiedziała, “Nie lubię mężczyzn, którzy podążają jedną ścieżką. Lubię słodkich chłopców, czasem seksownych, a w niektórych przypadkach mądrych. Jak można żyć kiedy najważniejszym dla ciebie jest po prostu bycie seksownym?”

Stwierdziła również, “Kiedyś poświęciłam się miłości, lecz zostałam odepchnięta. Byłam kobietą która mówiła, ‘oh tak, okej’, zachowywałam się jak bym wiedziała wszystko. Był miły na początku, lecz w końcu zmienił się w złego mężczyznę.“


Tłumaczenie: SooYoo
Źródło: Ilgan Sports, allkpop

0 komentarze:

Prześlij komentarz